понедељак 1. јун 2020.


Добар дан,
 надам се да сте одморни и да сте добро.

Е 11- ви ове недеље почињете завршетак програма енглеског- имате још 2 текста и имаћете проверу знања. Верујем да ћете и то лепо урадити, као и све до сада. За данас имате текст YOUR DESTINATION THIS YEAR - SERBIA / ВАШЕ ОДРЕДИШТЕ ЗА ОВУ ГОДИНУ-СРБИЈА на стр. 145/146. Задатак је да прочитате текст, погледате речи и урадите одговоре на питања, вежбу са речником и изразе са HEART -шаљете ми решење из Vocabulary и изразе са преводом.

Г 12- ви данас имате говорни језик- како да затражите и дате савет на страни 141. Задатак је да препишете по 2 израза којима дајете и тражите савете и да их преведете.

М 23- ви за данас имате RELATIVE CLAUSES / ОДНОСНЕ РЕЧЕНИЦЕ на страни 120/121. То је врста зависних реченица које се односе на неки део главне реченице и почињу карактеристичним везницима   ( WHO- за особе, WHICH- за ствари, и THAT  који може да се користри и за лица и за ствари,али само код  Defining Relative Clauses). Прочитајте објашњења и примере на 120 стр. , а за домаћи урадите 4 реченице на 121. стр.

М 31- ви за данас треба да провежбате за неку врсту писменог- што вас очекује наредног часа. Имаћете 45 минута да ми предате радове. Посебно опомињем ученике који нису радили први писмени- да морају да ураде овај. За писмени ћете имати питања везана за текст "Икс Фактор" - тако да пажљиво прочитате текст- а друга вежба ће бити условне реченице - добићете реченице на српском и треба да их преведете. Дајем вам неколико реченица да провежбате:
 1 Ако је топло, ја не идем напоље.
 2 Када би било топло, ја не бих ишао напоље.
 3 Ако је топло, нећу ићи напоље.
 4 Да је било топло, ја не бих био ишао напоље.
 5 Да је било топло, ја сада не бих био напољу.
 6. Да је топло, ја бих био отишао напоље.
Само размислите у којој мери је реченица остварива и која времена треба да употребите.(Rule / Possible / Imaginary / Unreal / Mixed Conditional).

Comments

  1. Danijel Ninkovic G-12
    What do you think i should do?
    I think you should get a lawyer.
    Sta mislis da treba da uradim?
    Treba da uzmes advokata.
    What will you do?
    If i were you, I would tell her.
    Sta bi ti uradio?
    Da sam na tvom mestu ja bih joj rekao.

    ReplyDelete
  2. KRISTIJAN MARKOVIC G12 What do you think i should do? I think you should get a lawyer. Sta mislis da treba da uradim ? Treba da uzmes advokata. What will you do ? If i were you, l would tell her. Sta bi uradio ? Da sam na tvom mestu ja bih joj rekao.

    ReplyDelete
  3. Prevod
    1.If it's warm, I don't go outside.
    2.If it will warm, I wouldn't go outside.
    3.If it's warm, I won't go outside.
    4.If it was warm, I wouldn’t be going outside.
    5.If it was warm, I wouldn't be outside now.
    6.If it warm, I would have gone outside.

    ReplyDelete
  4. Ranko antonic G12
    What do you think i should do ? I think you should get a lawyer.sta mislite da treba da uradim?treba da uzmem advokata.What will you do?if i were you, i would tell her.sta bi uradijo?da sam na tvom mestu ja bih joj rekao.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Branko Bakic g12 keramicar
    What do you think i should do?
    I think you should get a lawyer.
    Sta mislis da treba da uradim?
    Treba da uzmes advokata.
    What will you do?
    If i were you, I would tell her.
    Sta bi ti uradio?
    Da sam na tvom mestu ja bih joj rekao.

    ReplyDelete
  7. Kristijan Katanic G12
    What do you think i Should do?
    I think you Should get a lawyer.
    Sta mislis da trebam da uradim?
    Treba da uzems advokata.
    What will you do? would thll her
    If i were you
    Sta bi ti uradio?
    Da sam na tvom mestu ja bix joj rekao.

    ReplyDelete
  8. Mihailo Gligoric G12
    What will you do? would thll her
    If i were you
    Sta bi ti uradio?
    Da sam na tvom mestu ja bi joj rekao.
    What do you think i Should do?
    I think you Should get a lawyer.
    Sta mislis da trebam da uradim?
    Treba da uzems advokata

    ReplyDelete
  9. What do you think i should do?
    I think you should get a lawyer.
    Prevod:
    Šta misliš da treba da uradim?
    Treba da uzmeš advokata.

    What will you do?
    If i were you, I would tell her.
    Prevod:
    Šta bi ti uradio?
    Da sam na tvom mestu, ja bih joj rekao.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts