петак 3. април 2020.




Добар дан,
надам се да лепо време инспиративно утиче на вас.

Г41- данас нећете имати много да урадите. На стр. 106/107 вежба 1,5 и 10. Као домаћи ми шаљете одговоре на 1. вежбу и фразалне глаголе са значењима из 10. вежбе. И замолила бих вас да ми домаће шаљете на мејл - tehnickajelena@gmail.com.

Г21-данас треба да провежбате препричавање- вежба 1 и 2 на стр.75 и предаћете ми по три реченице из сваке вежбе (прве 3 и последње 3- или обрнуто- како изаберете). На 75/76 имате и два текста о празницима у Британији и САД, па прочитајте и урадите и једну и другу вежбу бр. 3 на 76 стр.-те вежбе не треба да ми предајете- само их урадите у свескама. И замолила бих вас да ми домаће шаљете на мејл - tehnickajelena@gmail.com.

E22-тема за вас данас : УСЛОВНЕ РЕЧЕНИЦЕ / CONDITIONAL SENTENCES-TYPE 2-IMAGINARY (треба да поновите од раније, колико врста има и по чему се разликују). Данас ћете провежбати ТИП 2 (шта би било...кад би било...).На стр. 86 вам је дато објашњење и вежбе (обратите пажњу на употребу времена- које време увек стоји у главној реченици, а које у условној- оне се и по томе разликују)- погледајте, провежбајте и као домаћи ми предајте 4 реченице као одговоре из 4. вежбе. И замолила бих вас да ми домаће шаљете на мејл - tehnickajelena@gmail.com.

М23- задатак за вас данас је стр. 88/89 ХОБИЈИ / HOBBIES - да прочитате READING и један од текстова (Ан, Дијана, Питер или Тина).Кад прочитате, домаћи вам је да доставите превод речи из GLOSARY и једну реченицу из бежбе 1 на 89. стр.- (да препишете ону која се односи на текст који сте прочитали) и напишете да ли је тачна/нетачна.

Comments

Popular Posts