среда 13. мај 2020.



 Добар дан,
 и надам се да сте добро расположени.

Г 41-ви данас радите писмени и то ћу објавити на посебном листу. Преписаћете, урадити и потписати и предати на мејл.Од 13- 14 часова вам је време.

Е 23- ви данас настављате CONDITIONAL SENTENCES /УСЛОВНЕ РЕЧЕНИЦЕ али -тип 3 (које се једине односе на прошлост- " Да сам отишао тамо, ја бих га видео."- нити сам отишао нити сам га видео, и зато се ове реченице зову UNREAL / нереалне-неоствариве- јер се односе на прошлост). На стр 107 имате текст  који треба да прочитате, а на 108. стр. вам је објашњење са примерима- за домаћи треба да урадите по 2 реченице из вежбе 1 (Practice). Обратите пажњу које време мора да буде у ком делу реченице.

М 31-  на стр. 64/65 имате текст "Икс-фактор" и треба да га прочитате и урадите прве 3 вежбе (64)-мени предајете 3. вежбу као домаћи.

Comments

  1. 3 vezba za mene i Markovica posto delimo knjigu
    A-3
    C-7
    B-5
    F-9
    D-10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Можете да делите књигу , али не може 1 домаћи да буде за 2 човека- пошаљите свако свој одговор да бисте добили оцену, а домаћи вам није добар.

      Delete
  2. Zoran Kovacevic
    3 vezba
    A-3
    C-7
    B-5
    F-9
    D-10

    ReplyDelete
  3. Nemanja Pavlovic M31
    Vezba 3
    A-11
    B-6
    C-8
    D-2
    E-/
    F-4

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ф4 је добро -остало не.Мораш да прочиташ да би решио.

      Delete
  4. Igor Djurdjevic
    3 vezba
    A-3
    C-7
    B-5
    F-9
    D-10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ништа није тачно...није ово типовање....треба да прочитате текст...

      Delete

Post a Comment

Popular Posts