уторак 2. јун 2020.



Добар дан
 и надам се да сте лепо расположени- још мало.. и слободни сте.

Е 22- ви данас треба да видите мало говорног језика ЖАЛБЕ на стр.122. Домаћи вам је да ишчитате шта има од израза и разјасните себи, шта вам можда није познато - немате ништа да ми предајете за домаћи. Треба да се припремите за тест из области за следећи час- што ће бити нека врста писменог- имаћете 45 минута да предате задатак- имаћете условне реченице, `causativa have`  и односне реченице (па погледајте тест на 123. стр.). Оцене за март и април сам уписала, а после следећег часа дајем предлоге за крај.

Г 21- ви данас имате задатке на стр.104, 105 и 106. На 104. стр. ћете урадити вежбу 3 (предаћете ми 3 реченице) и Vocabulary (све). На стр. 105 имате супротне префиксе- прочитајте и урадите- предајете по 3 реченице из вежбе. На 106. стр. имате модалне или непотпуне глаголе са њиховим значењима- ишчитајте и проучите и предаћете ми по 4 реченице из вежбе која следи (стр.107). За 7 дана ћете имати тест из области, након чега дајем предлог оцена за крај-
  Рајевић, Павловић А., Лазић С., Лазаревић М., Лазаревић З., Јовановић С. су ослобођени даљег рада што се тиче енглеског- уколико им одговара просек у дневнику- али ме обавестите преко разредне.

Comments

Popular Posts