петак 5. јун 2020.



Добар дан свима,
и надам се да сте расположени да приводимо крају ову школску годину?

Данас ће бити мало опуштенији дан- што се тиче предаје задатака- али ћете добити задтке да провежбате за следећи час и већини вас ће то бити последња провера знања за ову годину, после чега ћете добити предлоге оцена за крај.
Ученици који нису до сада радили, морају до краја наредне недеље да предају по 3 задатка по месецу (обавезан тест ако је био за тај месец, и још 2 задатка) . Сви они који су редовно радили треба још са одраде тест наредног часа и добиће предлоге оцена ( у дневнуку су све ваше активности, и сами можете видети какво је стање- у случају да неко треба да поправи оцену). Наравно изузимам ученике који имају закључену оцену 5 од данас.

Г 12- ви имате још 3 часа до краја наставе. Наредног часа ћете радити тест из ове области , па се припремите - на стр.143 имате тест, па преведите кључне речи и погледајте вежбе- нешто од тога ће вам бити тест наредног часа. Не треба ништа да ми предајете данас као домаћи.

Г21-  ви  имате још 3 часа до краја наставе, а данас радите CONDITIONAL CLAUSES -TYPE 3 / УСЛОВНЕ РЕЧЕНИЦЕ ТИП 3- UNREAL / НЕОСТВАРИВЕ (једине се односе на прошлост- " Да сам отишао, ја бих га видео."- али нити сам отишао нити га видео.) На стр. 107/108 имате текст и објешњење реченица. Урадићете  1. и 2. вежбу (108)и не треба да ми предајете задатке,
а наредног часа имате тест из ове области (future continuous/ `causative have` / third conditional), па се припремите- имаћете 45 мин. да предате радове.

Е22- ви поред овог часа имате још  2 часа и завршавате годину. Провежбајте тест на  123. страни, а за следећи час ћу вам саставити тест из 8 области- који ћете радити 45. мин., након чега добијате предлоге оцена за крај.

М23- ви поред овога часа имате још 3 часа до краја наставе, а овај час вам је припрема за следећи када ћете имати тест из 8. области- за који ћете имати 45 ми. за израду-  и то је последњи задатак за ову годину. Као припрему за тест имате тест на 123. стр. па преведите кључне речи и погледајте вежбе. А добићете предлоге оцена за крај.

Comments

  1. KRISTIJAN MARKOVIC G12 profesorka ja sam kod vas nadoknadio sva tri meseca i uradio sve zadatke od tada pogledajte ako nije problem mislim Mart i April sto nisam uradio

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts